CAFEAUA PE CULESE SI PE ALESE

Cafeaua buna este aromata, tare, acida si echilibrata.

In esenta, pe lume sunt doua feluri de cafea: robusta, tare, si arabica aromata si rafinata.

Amestecurile cele mai cunoscute sunt cel acid dupa traditia localitatii Moka din Yemen si cel dur, pamantos si amar, dupa traditia din insula Java.

Macinata chiar inaintea fierberii, cafeaua isi pastreaza aromele volatile.

Apele clorate, alcaline sau calcaroase modifica aroma si gustul cafelei.

Dupa modul de preparare, cafeaua de baut este frappé, cu lapte, moka,

espresso, cappuccino, schwarzer.

Insinguratii sunt capriciosi, ezita in alegeri dupa rafinamente complicate, care se modifica adesea pana sa se fixeze. Fiecare insingurat are gustul lui pentru cafea!

7 gânduri despre &8222;CAFEAUA PE CULESE SI PE ALESE&8221;

  1. Mi-am adus aminte de vorba unui amic :”mie imi place cafeaua ca femeia, dulce si fierbinte”. 😆 Mie personal, imi place cafeaua calduta, cu putin lapte, suficient de dulce incat sa-i simt si gustul amarui. 🙂

    1. Coincidenta sau nu,una dintre femeile descrise de tine sunt eu.Imi beau cafeaua in functie de persoana ce ma insoteste,de starea de spirit,de subiectul tratat in minutele degustarii.Dulce sau amara,fierbinte sau doar calda,cu lapte sau neagra.

  2. inaintea gustului la cafea ma tulbura mirosul…el imi trezeste dorinta de a o gusta…
    cafeaua se bea din ceasca…asa te poti bucura si de aspect nu doar de gust…si evident aroma este mult mai puternica…
    detest stilul american…cafeaua in pahar de carton…brrr…

Lasă un răspuns

