Amantele maritate sunt comode, placute si interesante

Si deodata, privindu-l gales, dar insistent in ochi pe “Senior”, Ela i-a pus o intrebare la care era evident ca astepta un raspuns: “Te-ai fi culcat cu mine mult mai inainte daca as fi fost maritata, nu-i asa? M-ai fi acceptat ca amanta aproape imediat. Spun asta, permitandu-mi sa presupun ca iti plac!” Si “Seniorul” a zambit, retinandu-si rasul, pentru ca ii era evident ca se cuvenea sa o ia in serios pe Ela. “Mi-e greu sa examinez pe loc, in gura mare, ce ni se intampla acum, tie si mie si ce s-a petrecut intre noi si pana acum. E ceva care ni se intampla chiar acum. De placut imi place. Ma simt foarte bine. Nu ma prefac. Dar daca e sa ma examinez pe mine, asa in general, obiectiv, cat se poate, atunci admit ca mi-au fost mereu mai comode relatiile cu femei maritate. Si, ca sa nu ma intrebi daca si mai placute si nici daca si mai interesante, iti si spun fara sa ezit ca au fost foarte placute si foarte interesante.” Ela a stiut sa pastreze dialogul intre agreabil si util, asa cum si-l propusese si i-a spus cu aceeasi privire galesa: “De retinut reteta care ii convine Domnului: amantele maritate sunt comode, placute si interesante.” Abia dupa aceasta replica si-a ingaduit el sa rada domol, dar cu pofta, cald. Dar Ela si-a continuat investigatia, asa cum sedea pe genunchii lui: “Din reteta asta, s-ar putea crede ca la niciuna din ele nu te-ai gandit nici macar in treacat ca la o curva. Asa sa fie?” El a incuviintat imediat ca nici prin gand nu i-a trecut si a insistat ca niciuna nu avea catusi de putin un asemenea aer. “Mie mi-a dat prin cap sa ma ofer sa fiu a ta, atragandu-te ca o curva si traind cu tine, macar un timp, ca o curva. Dar incercand sa imi imaginez cam ce ar trebui sa fac, mi-am dat seama ca nu ma pricep, ca nu sunt de meserie deloc. Sa nu te grabesti sa fii amabil si sa-mi spui ca nu m-ai fi acceptat!” “Seniorul” a vorbit intr-un tarziu, cu un chip serios, fara zambet inutil: “Curvele nu mi se par deloc comode si prea putin placute”. Ela a pocnit imediat din palme: “Va sa zica interesante insa ti s-ar parea!” El a marait incercand o precizare: “Nu stiu cat sa fi fost o curva de interesanta, ci mai degraba stiu ca eu as fi fost curios fata de procedeele ei, sa zicem. Dar fata de tine nu am avut nicio clipa o asemenea curiozitate, asa ca bine ai facut sa renunti complet la un asemenea rol, daca zici ca te-a tentat sa-l incerci, fantazand cu el.” Ela a inceput sa rada usor, vibrand din tot trupul si l-a sarutat indelung.

4 gânduri despre &8222;Amantele maritate sunt comode, placute si interesante&8221;

  1. Amantele maritate sunt cele mai comode pentru ca nu au pretentii.Nu vor sentimente.Vor doar o relatie pur sexuala!
    Ele nu streseaza,nu suna,nu sunt geloase,nu fac crize,nu cicalesc,nu vor dragoste.Poate de asta par si mai interesante!
    Vor doar o „gura de aer proaspat”! 🙂
    Vorbesc din experienta! 🙂 Chiar daca nu sunt maritata!

Lasă un răspuns

