EXTAZUL CEL MARE

„Este posibil ca o femeie să-şi ofere mintal un orgasm?”

Imagine

Peste câteva zile, madam Laura s-a întâlnit, chiar pe pragul cafenelei cu Ela. Trecea doar pe acolo. Ela tocmai aruncase o privire înautru să vadă daca nu cumva Seniorul se oprise acolo. Nu era in cafenea. Rămăsese deci acasă. „Ştii ce îl frământa nu demult? Dacă poate o femeie să varieze numai gândindu-se că şi-o trage!?” Ela şi-a reţinut râsul, abia-abia. Pe de o parte, îi venea să râdă de formula dulce-vulgară pe care Madam Laura o foloosea, absolut străină de vorbirea şi de gândul Seniorului. Pe de altă parte, ar mai fi râs şi de de  filosoficalele lui nebune, obsesiile lui erotice, plăcerea lui de a-+şi cultiva curiozităţile uneori enorme despre intimitatea femeilor. Dar era ale lui şi uneori se detaşa de ele şi le exterioriza cu umor, aşa cum a făcut-o, bineînţeles, şi în discuţia de care povestea madam Laura. Seara, a dat năvală peste Senior şi i-a pus întrebarea pe care i-o dezvăluise madam Laura. Seniorul a luat un aer visător.

Şi Ela l-a provocat, parcă cerându-i un sfat: „Dacă nu am încercat încă, dar aş încerca, aş putea să învăţ cum să obţin minunata stare, fără riscul de a eşua şi de a periclita pentru vreme multă, dacă nu definitiv, acest fel de plăcere?” El a privit-o lung, vrând parcă să înţeleagă dacă ea este şi cât de cât ironică, jucăuşă.

Dar i-a răspuns că se pare că medicii specialişti în materie sunt de acord că un asemenea orgasm, adica orgasmul obţinut mintal, este la fel de minunat ca şi cel obţinut prin alte mijloace.

Ea medită ludic: „Scopul, scuză mijloacele!” Dar el îi mărturisi că, în cine ştie ce împrejurare, dar cu el de faţă, o cucoană povestea că sunt femei, printre care şi ea, care recurg la o combinație de exerciții de respirație și de fantezie. Altele, mai sofistificate, mai dedate cu ale medicinii, combină imaginaţia cu exerciţii de planşeu pelvin.

Şi Ela a continuat să-l interogheze: „Ce-şi imaginează? Oare ce? Hmmm? Ce le-o fi trecând prin minte?” Şi cu o voce moale, Seniorul a mormăit că neîndoielnic îşi închipuie scenarii erotice.

Imagine

„Dar să ştii că sunt multe cele care îşi imaginează momente romantice, în care au impresia că aud şoaptele unui iubit, că îi miros trupul încins de sudoarea dorinţei.”

Şi Ela, cu tonul ei quasi-ironic, a spus imediat: „Pentru chestia asta îţi trebuie memorie olfactivă!”

Imagine

Seniorul a privit-o ca de la catedră, parcă avertizând-o să fie atentă: „Sunt şi femei care au fantezii cu experiențe senzuale abstracte, cum ar fi mersul pe jos de-a lungul unei plaje sau valuri de energie care le străbat trupul.”

Ela zâmbi, fără chef de „lecţie” şi deveni mai pragmatică: „Mă întreb dacă aş putea atinge extazul uşor, construind în fantezie scene sexi, simultan cu un pic de respirație profundă?”

Imagine

Seniorul îşi temperă glasul didactic pentru a continua totuşi cu teoria: „Terapeutele specializate în sex consideră că este neapărat nevoie ca femeia să fie relaxată, în siguranţă, pentru a beneficia astfel deplin de satisfacţia sexuală. Dar este nevoie şi de exerciţii, prin care să atenueze stresul şi anxietatea şi să obţină relaxarea favorabilă orgasmului, fie mintal, fie prin stimulare fizică.”

Şi Ela a decis să se impună, să-l deruteze pe „conferentiar”: „Eu sunt dintre acele femei care, uneori, au senzaţia aşa de intensă de dorinţă sexuală, încât această senzaţie nu dispare, nici atunci când au orgasm. Acum îmi pun întrebarea dacă în asemenea momente nu aş avea nevoie de ceva tehnici mentale aparte care să mă ducă în starea de satisfacere maximă de care am atunci nevoie.” Parcă inspirat, „Seniorul” continuă imperturbabil: „Încearcă să-ţi cultivi talentul şi priceperea în autosatisfacere, ca să obţii eventual orgasme maxime”. Şi atunci, ea i-a cuprins gâtul cu braţele şi l-a sărutat scurt, jucăuş: „Da’ ştiu că te pricepi la femei!” Se trânti în fotoliul şi de acolo, în timp ce Seniorul turna ceai în pahare, ea, misterioasă îi mărturisi că a încercat nu o dată asemenea exerciţii, pe care le ştie orice femeie rafinată în sex. „Mă aşez sau mă întind şi îmi contractez muşchii pe care îi folosesc când vreau să mă opresc din pipi şi muşchii pelvini se încordează, strângându-mi uretra şi anusul pentru vreo trei minute. Apoi, mă relaxez pentru alte trei minute şi strâng iar pentru trei minute şi aşa mai departe… Şi vine el şi orgasmul maxim!

Imagine

 

De obicei, când mă fute un tip, am un orgasm mişto, obişnuit, plăcut, dat de senzaţiile de valuri de căldură, de bătăile tot mai rapide ale inimii, de pulsul nebun şi de respiraţia intensificată până la sufocare care însoţesc spasmele şi relaxarea clitorisului excitat. Dar când ajung la orgasmul maxim – rar, dar mi se întâmplă – excitaţia măcuprinde  în adâncime şi îmi determină întărirea fără durere a uterului în momentul culminant! Şi după asta, vine, aaaaah!, o relaxare îndelungată, cu spasme resimţite în tot abdomenul, ameţitoare, cu senzaţii de plutire fermecătoare… Hai, sărută-mă măcar, dacă nu vrei să mă şi iei în braţe!”

3 gânduri despre &8222;EXTAZUL CEL MARE&8221;

Lasă un răspuns

