Inceput de aventura pe “FB” si “Mess”

Ela i-a dat Seniorului, intr-o seara, sa citeasca un dialog intamplator in care se angajase cu un tip, pe Messenger, dup ace primise de la acela un “like” pe Facebook, in dreptul unor poze pe care le pusese asa aiurea pe “peretele ei”.

Tipul a salutat-o in scris cu celebrul “Hi” si ea raspuns tot cu “Hi”. El a si precizat: “Tocmai iti admiram pozele”.

Imagine

Apoi, Ela: “Poze ca toate pozele” si el: “Eeeei nuuu, pentru ochii care stiu sa vada si pentru cei sensibili la anumite aspecte sunt minunate” Si Ela l-a intrebat: “Ce aspecte?” si el i-a raspuns “In special splendoarea picioarelor imbracate cu gust in ciorapi”

Ela: “Ciorapii iti plac mult?”

El: Este evident ca picioarele imi plac, pozitiile lor atragatoare si ciorapii ca mijloc de a le pune in evidenta. Ti-am marturisit admiratia mea, si ti-am dezvaluit si unul din fetisurile mele legate de simturi”

Ela: “Ai o prietena care poarta dresuri?”

El: “Desigur! E asa de minunat sa o privesc in interior cand ii pune, ii scoate , cum ii poarta!”

Ela: “Are picioare frumoase?”

El: “Mie imi plac, gambe prelungi, pulpe pline, ronde. Dar eu mi-am exprimat de fapt impresia de placere de a te privi pe tine in acele poze”

Imagine

Ela “Te excita?”

El: “Recunosc ca da!”

Ela: “M-ai pipai de m-ai omori daca ai putea, corect?”

El: “De omorat in niciun caz, dar te-as mangaia si cu degetele si cu privirea.”

Imagine

Ela: “Si m-ai fute daca e sa fii sincer…”

El: “Nu ar depinde doar de mine, ci si de tine. Deocamdata nu mi te-ai oferit total, ci doar mi-ai oferit niste poze.”

Ela: “Nu ti-am oferit nimic, poate doar, fara sa vreau, un motiv de laba, atat!”

Imagine

El: “Nici asa, exagerezi, pari a fi un pic suparata, agasata.”

Ela: “De ce as fi agasata?”

El: “Asa inteleg din acel „fara sa vreau”…”

Ela: “Pai fara sa vreau, ca nu stiam eu ca tu ai acest fetis…”

Imagine

El: “Multi barbati il au si pe acesta si altele…”

Ela: “Cand ai vazut dresuri prima oara si la cine, cand ai realizat ca iti plac?”

El: “E ceva timp de atunci, eram cred intr-a zecea, la liceu.”

Ela: “Si la cine ai vazut?”

El: “La sora mai mare a unui coleg…”

Ela: “Pe sub fusta ?”

El: Nu, umbla prin casa numai cu dresul; ii spunea dresului „ciorap-pantalon”…”

Ela: “Si te excita sa vezi dresul pe picioarele femeilor?’

El: “Am spus deja ca da.”

Ela: “Si ti se scoala?”

El: “Uneori, da.”

Ela: “Si cand nu poti sa o futi pe aia pe care o vezi, ti-o faci singur?”

El: “Da, uneori ma masturbez daca imaginea ei e foarte excitanta…”

Ela: “Pozele mele te excita?”

El: “Sunt placute. S-ar putea sa ma si excite daca le privesc indelung si ma gandesc ca as putea sa te…”

Ela a inchis aici convorbirea pe messenger. Se intreba daca ar fi continuat und ear fi ajuns… Ezita intre curiozitate si decizia de a fi inchis totusi…

Lasă un răspuns

